Favoritele lunii iunie


   În luna iunie am încercat produse noi, îndeosebi în ultimele două săptămâni din ea, şi în cea mai mare parte aceste cosmetice mi-au plăcut. A fost şi o excepţie, este vorba despre crema de protecţie solară Anthelios XL Confort de la La Roche Posay, care nu se potriveşte tenului meu gras. Nu se absoarbe complet şi lasă o peliculă la suprafaţa pielii. Ca bază de machiaj nu funcţionează, în cazul meu face mici scame atunci când încerc să aplic fondul de ten. Sunt convinsă că în cazul unui ten uscat lucrurile pot sta altfel, eu am împărtăşit doar propria experienţă.

   În schimb mi-a plăcut să mă protejez de soare cu crema de la Kiss My Face. Folosesc acest produs de câţiva ani, are consistenţa ideală pentru tenul mixt sau gras. Se absoarbe foarte repede, nu este o cremă iritantă, nu mă ustură ochii de la ea atunci când îmi ajunge din greşeală în zona respectivă. Din păcate aceste este ultimul tub pe care îl mai am. Comandam crema de pe Iherb.com (40 lei) dar cea din urmă comandă plasată pe site nu a mai ajuns la mine, au trecut 4 luni de atunci şi nu am primit nicio veste despre produse aşa că nu am de gând, cel puţin momentan, să cumpăr din nou.

   Îmi place la nebunie gelul de duş cu aromă de zmeură de la The Body Shop. Mirosul este autentic, natural, gelul de duş e concentrat şi face multă spumă. În România flaconul arată puţin diferit, am văzut că acum produsul este la reducere şi costă 26 lei. 

    Tot un produs pentru baie pe placul meu este şi exfoliantul The Ritual of Hammam de la Rituals (cca. 90 lei). Seamnănă mult acest exfoliant cu cel de la Sabon, este un scrub mecanic pe bază de sare ce curăţă pielea de celulele moarte de la suprafaţă. Pielea rămâne foarte, foarte fină şi plăcut parfumată. Fiind un exfoliant pe bază de sare nu trebuie folosit pe pielea proaspăt epilată, cu iritaţii sau tăieturi. Produsele Rituals se găsesc în România în duty free, iar în străinătate în magazinele Sephora.

    Din articolele colegelor de blog am aflat despre produsele Kiko şi deşi le vedeam prin vacanţe mai peste tot niciodată nu mi-au atras cu adevărat atenţia. Nu demult am rămas fără top coat şi am intrat la Kiko (Spania) pentru a-mi cumpăra un lac protector pentru ojă. Mi-am ales şi nişte lacuri colorate şi vreau să vă spun că sunt încântată şi eu de aceste produse. Top coat-ul mi se pare fantastic, chiar oferă efect de gel fără a fi folosit împreună cu o lampă UV. Se usucă repede chiar dacă este un lac incolor gros.
    De la Kiko folosesc în prezent şi buretele pentru aplicarea fondului de ten. A costat în jur de 35 lei şi îmi place calitatea sa şi felul în care aplică machiajul. Din recenziile altor fete am aflat că este un bureţel trainic, îl folosesc de prea puţin timp pentru a vorbi despre asta însă o să mai menţionez despre el pe viitor, o să vă anunţ cum se va comporta.

   Pentru îngrijirea părului am apelat cu încredere la uleiul Moroccanoil. Şi pe acesta îl folosesc de mult timp, este un produs leave in pe care îl aplic pe părul umed, după fiecare spălare. Lasă părul mai disciplinat şi mai uşor de coafat. Dacă aveţi bucle naturale, o să observaţi şi o definire a acestora fără ca părul să rămână îmbâcsit sau uleios.

   Nu am multe noutăţi pe care să vi le prezint la capitolul machiaj, singurul din lista favoritelor lunii iunie fiind creionul pentru sprâncene de la Sephora (48 lei). Este retractabil şi rezistent la apă, iar nuanţa 07 Auburn mi se potriveşte perfect. Gama de culori este variată, 10 nuanţe fiind prezente la raft. De regulă nu folosesc produse pentru sprâncene însă fata care m-a pensat ultima dată mi le-a făcut cam subţiri şi nu mă pot obişnui cu ele.


Comentarii

Unknown a spus…
oh, ma bucur ca am ajuns iar pe blogul tau. nu cred ca l-am mai vizitat de cativa ani!
Crema de la KMF chiar mi-a palcut si mie mult si cred ca o voi mai cumpara, iar scrubul De la Rituals chiar e pe marginea cazii, asteapta sa fie deschis!