Review: Cremă Lancome Renergie Multi-Lift SPF15


   Cu înaintarea în vârstă este recomandat să alegem produse de îngrijire de o calitate cât mai bună pentru a ajuta pielea să facă faţă procesului natural de îmbătrânire. Ridarea tenului şi pierderea elasticităţii sunt două neajunsuri cu care toate ne vom confrunta într-un moment sau altul, sunt etape absolut fireşti, însă de ce să nu recunoaştem că dorim să le amânăm pe cât posibil. Presiunea este mare într-o epocă în care accentul se pune pe tinereţe: vedetele de 50 de ani arată ca de 20, aproape că nici nu mai există o vestimentaţie de trecere de la adolescenţă la vârsta a treia, şamd.
    Nu trebuie făcută o obsesie din lupta împotriva îmbătrânirii însă pe bună dreptate se spune că la 40 de ani avem pielea pe care o merităm. Nu am încercat foarte multe creme high-end, de obicei le alternez cu unele mai accesibile pentru că nu-mi permit să plătesc o dată la 3 luni o sumă mare pentru o cremă vestită. Dintre cele scumpe pe care am avut ocazia să le folosesc mi s-au părut foarte bune cele din gama Genifique şi crema despre care o să vă vorbesc astăzi, Renergie Multi-Lift, toate de la Lancome.


   


    Renergie Multi Lift este o cremă de zi pentru contur şi fermitate despre care citisem că se potriveşte inclusiv tenului gras aşa că am dorit să o am. Crema are o consistenţă densă, este albă, cu o uşoară notă de roz. Chiar dacă e densă, se întinde foarte uşor pe piele şi nu se simte deloc grasă. Comparativ cu cremele Estee Lauder încercate lunile trecute, acestă cremă mi se pare mai potrivită pentru un ten gras şi mai economică datorită lejerităţii cu care se întinde pe ten. După câteva minute de la aplicare se absoarbe complet şi se simte uşor pudrată pe piele.
    Poate fi folosită fără probleme pe sub machiaj, fiind o bază potrivită. Are factor de protectie 15, care nu-i tocmai cel mai recomandat însă este mai bine decât deloc. De obicei o completez cu un fond de ten cu SPF, pentru mai multă protecţie. Pentru a ne proteja tenul inteligent, nu trebuie să sărim niciodată peste aplicarea produselor cu factor de protecţie solară. Eu mai ies uneori 5-10 minute pe stradă fără şi foarte repede agonisesc câte un pistrui nou, care nu-i altceva decât o pată pigmentară cauzată de soare. 
    Folosesc Renergie Multi-Lift şi pe post de cremă de noapte şi cremă-contur pentru ochi. Pe sub ochi aplic o cantitate mai generoasă şi o masez câteva minute până când se absoarbe complet. Am grijă să nu-mi intre în ochi, altfel mă ustură puţin.
    Cei de la Lancome promit că doar într-o singură săptămână se văd efectele de lifting ale cremei însă având doar 29 de ani şi niciun rid este foarte greu să mă pronunţ asupra acestui lucru. Am observat că în zona de sub ochi, acolo unde liniile de expresie tind să devină mai pronunţate înspre seară atunci când mă dau cu fond de ten, lucrurile s-au îmbunătăţit puţin. Nu am mari aşteptări legate de zona de contur, aia e forma ochilor mei şi chiar dacă nu zâmbesc pleoapa inferioară crează cuta respectivă.
    Ce am observat întradevăr este faptul că pielea mea nu mai arată obosită seara, aşa cum se întâmpla în trecut şi că este foarte fină la atingere, se simte în permanenţă hidratată.

   Eu am varianta de 15 ml, care nu este ambalată într-un flacon luxuriant, însă consistenţa şi calitatea cremei mă face să simt că folosesc un produs de calitate. Mă simt răsfăţată atunci când vine momentul să-mi hidratez tenul şi o să regret ziua în care Renergie Multi-Lift se va termina, însă o să o ţin minte pentru momentul în care voi dori să achiziţionez din nou o cremă high-end.

   Lista de ingrediente a cremei stă mărturie că filtrul de protecţie solară este pe bune, primele 3 ingrediente asigurând protejarea tenului: 
AVOBENZONE 3%, OCTISALATE 5%, OCTOCRYLENE 7% WATER, DIMETHICONE, GLYCERIN, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, BEESWAX, POLY C10-30 ALKYL ACRYLATE, SUCROSE STEARATE, SACCHAROMYCES/XYLINUM/ BLACK TEA FERMENT, SODIUM POLYACRYLATE, HYDROLYZED LINSEED EXTRACT, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, SODIUM BENZOATE, RED 4, STEARIC ACID, PHENOXYETHANOL, ADENOSINE, ACETYL TETRAPEPTIDE-9, PEG-100 STEARATE, PALMITIC ACID, SILICAm CHLORPHENESIN, YELLOW 5, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, LIMONENE, BENZYL ALCOHOL, LINALOOL, CAPRYLYL GLYCOL, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, GERANIOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, DISODIUM EDTA, CITRONELLOL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, COUMARIN, GLYCERYL STEARATE, FRAGRANCE

   Crema se vinde în variante de la 15 la 75 ml, iar preţul său standard variază între 150-550 lei în funcţie de cantitate. Online o găsiţi la un preţ mai accesibil AICI



Comentarii

miki a spus…
Am avut si da, e o crema foarte buna chiar si pentru mine 40+, mai aproape de 50 :P
Anda Darie a spus…
Eu am ceva pe fata, tind sa cred ca deja mi se formeaza riduri de expresie in zona respectiva de la incruntat, deoarece se observa deja cute si cand stau cu fata relaxata. Ar fi un produs ok de incercat.
Unknown a spus…
Eu nu gasesc pe Aoro varianta de 15 ml :( m-ar tenta!
Toma Aurora a spus…
Miki, mă bucur să aud de bine. Mie îmi place mult, e o cremă de top.
Toma Aurora a spus…
Ridurile de expresie sunt greu de corectat, pentru că repetăm des gesturile care duc la formarea lor. Eu am avut 2 destul de adânci pe frunte când aveam sub 25 de ani şi am scăpat de ele cu ajutorul produselor cu venin de albine de la Apimond, însă am renunţat şi la a-mi mişca în vreun fel fruntea.
Dacă pe viitor te vor deranja, atunci merită să încerci şi produsele despre care spuneam, în special masca (are concentraţia cea mai ridicată), aplicată chiar şi zilnic pe post de cremă de noapte.
Toma Aurora a spus…
Carmen, am văzut că nu mai e disponibilă. Nici pe site-ul Sephora, însă în magazinele fizice s-ar putea să mai fie în continuare în stoc.